|
Grįžti į įprastinę versiją ›
E. sveikatos sistemos apkrova normali
Registruotis vizitui Prisijungti
Pateikite savo klausimą
Siųsti

DUK vaistininkams

Kokia vaistų išdavimo tvarka užsienio  piliečiams (pabėgėliams), kurie dar laukia lietuviško asmens kodo, tačiau šiuo metu turi registruotus ESI numerius?

Nuo sausio 30 d. įsigaliojo įsakymas pagal kurį privalomuoju sveikatos draudimu neapdraustiems užsieniečiams, kurie turi teisę gauti laikinąją apsaugą arba kuriems suteikta laikinoji apsauga, receptiniai vaistiniai preparatai išduodami nemokamai, kurie yra skirti įsakymo priede nurodytoms ligoms ir sveikatos sutrikimams gydyti. Farmacijos specialistas užsienietį identifikuoja pagal Migracijos departamento išduotą registraciją patvirtinantį dokumentą (pažymą), kuriame nurodytas asmens vardas (vardai), pavardė (pavardės), gimimo data, interesų Lietuvoje turinčio užsieniečio kodas (ILTU) ir elektroninės sveikatos istorijos (ESI) numeris.

https://e-tar.lt/portal/lt/legalAct/75f1ef409ca511ed8df094f359a60216

Ar galima išduoti vaistą ar MPP, jeigu pasibaigęs e. recepto galiojimo laikas?

Jei e. recepto galiojimo laikas pasibaigęs, vaisto išduoti negalėsite. Tokiu atveju pacientas turi kreiptis į gydytoją, kad naujai išrašytų receptą.

Ar galima pataisyti farmacijos specialisto klaidingai suvestus duomenis išduodant vaistą, kai neteisingai nurodo vaisto sekančią išdavimo datą?

ESPBI IS pusėje nėra galimybės pakeisti receptų išdavimų (,,pakanka iki") datų.  Tokiu atveju reikia susisiekti su gydytoju, kad  išrašytų naują receptą. Gydytojas, rašydamas naują receptą, gauna informacinio pobūdžio klaidą, kad vaistų pakanka, bet gali įrašyti nepaisymo priežastį ir tęsti recepto išrašymą (sistema klausia, ar perskaičiuoti galiojimo pradžią, tuomet pasirenkama - neperskaičiuoti ir receptas pradeda galioti nuo išrašymo dienos).

Negaliu prisijungti prie vaistines sistemos / e. sveikatos portalo. Ką daryti?

Jeigu negalite prisijungti prie esveikata.lt portalo, tuomet susisiekite su jūsų įmonės administracija, kad patikrintų, ar suvestas įdarbinimas VLK posistemėje.

Ar galima išduoti kompensuojamus vaistus pacientą atstovaujančiam asmeniui?

Taip, galima. Farmacijos specialistas į  paciento paiešką turi įvesti paciento atstovo asmens kodą. Atsidariusiame lange matysis atstovo duomenys, dešinėje pusėje bus pasirinkimas, kurio atstovaujamo asmens receptus galima peržiūrėti ir išduoti.

Kas gali atšaukti e. recepto sustabdymą?

E. recepto sustabdymą gali atšaukti pats e. receptą sustabdęs specialistas, t.y. jei sustabdė per klaidą, ir e. receptą išrašęs gydytojas.

E. recepto sustabdymą gali atšaukti pats e. receptą sustabdęs specialistas, t.y. jei sustabdė per klaidą, ir e. receptą išrašęs gydytojas.

Jeigu e. recepto būsena yra "sustabdytas", vaistas negali būti išduodamas. Pagal e. recepto būseną "rezervuotas" išduoti vaistą galima, tačiau tik toje vaistinėje, kuri ir rezervavo e. receptą. 

Pateikite savo klausimą
Aš ne robotas
Siųsti
Į viršų

Slapukai

Šioje svetainėje naudojami slapukai

Mūsų interneto svetainėje yra naudojami būtinieji ir nebūtinieji slapukai. Būtinieji slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą, yra įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, naudojame nebūtinuosius slapukus. Paspaudę „sutinku“ Jūs sutinkate su nebūtinųjų slapukų įdiegimu ir naudojimu. Nepaspaudus „Sutinku“ ar išjungus šį pranešimą į įrenginį bus įrašomi tik būtinieji slapukai.

Daugiau informacijos ›

Daugiau informacijos (nuoroda) ›

Sutinku